Menstruatsioonist tohib ja tuleb rääkida
Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?
Mis on menstruatsioon? Miks kardetakse sellest rääkida? Miks on vaja arstile rääkida suurest verekaotusest? Mida kujutab endast kampaania “Liiga pahad päevad”?
Lihtsaskeeles.ee toimetus alustab lugude sarja, kuidas muuta koduleht ligipääsetavaks. Ligipääsetavus loob inimestele võrdsed võimalused. Täna uurime värve ja kirjatüüpe.
Selle aasta 5. märtsil toimusid Eestis Riigikogu valimised. Valituks saanud liikmed kogunes 10. aprillil oma esimesele istungile. Istungi avas president Alar Karis.