Lihtsas keeles uudised ja artiklid

Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.

Tallinn (1200 × 630 px)

Tallinna kultuurisündmused saavad ligipääsetavaks

Sel aastal tahab Tallinna linn aidata inimestel kultuuri nautida. Tallinn kasutab ära ligi 40 miljonit eurot, et teha erivajadustega inimesed saaksid kultuurile ligi.
Loe edasi →
Libedusvastased tallad. Canva Pro

Kuidas liikuda libedaga?

Talv muudab meie teed ja tänavad libedaks. Libedaga on lihtne kukkuda. Igal aastal juhtub sadu õnnetusi, kus inimesed libeduse tõttu kukuvad.
Loe edasi →
yoga, exercise, fitness-3053488.jpg

Liikumine aitab püsida terve

Saa teada, miks on tähtis iga päev liikuda. Kuidas seda teha? Kõige lihtsam viis liikuda, on käia jalutamas.
Loe edasi →

Lihtne keel on lihtsustatud keel.

See on vajalik inimesele, kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.

Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.ee

Arusaamise Agentuuri teenused

- lihtsas keeles sisuloome
- koolitused 
- juhendite koostamine
- teenuste testimine sihtrühmadega
- teenuste mõju hindamine
- lihtsas keeles kampaaniad
- teenuste mõju hindamine
- lihtne keel ja veebilehe ligipääsetavus

Teenuste tellimiseks või lisaküsimuste korral kirjuta info@lihtsaskeeles.ee

Toeta meid annetusega


Saaja
Arusaamise Agentuur

LHV arvelduskonto
EE727700771008041235

Selgitus

annetus, annetaja nimi, annetaja isikukood

Lihtsas keeles uudised ja artiklid

Lihtsas keeles uudised ja artiklid aitavad eluga kursis olla.

Scroll to Top