Veganmessil tutvustatakse taimedest tehtud toite

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Pildil on Veganmessi plakat.

Tulemas on suur taimse toidu üritus Veganmess. 

Veganmess toimub 7.-8. oktoobril kell 11-18 Kultuurikatlas. 

Kultuurikatel asub Tallinnas Kursi tänav 3.

Inimesi, kes söövad ainult taimedest tehtud toitu,
kutsutakse veganiteks. 

Veganmess tutvustab,
kuidas süüa rohkem või ainult taimedest tehtud toitu.

Paljud ettevõtted tutvustavad oma kaupu. 

Toimuvad ka loengud, vestlused ning vaadatakse filmi.

Sooduspilet maksab 3. septembrini 6 eurot.

Sooduspiletit saad osta siit.

Pilet maksab ürituse päeval 10 eurot.

Veganmessi Facebook.

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Scroll to Top