Tallinnas algas noorte tantsu- ja laulupidu

Tallinnas algas noorte tantsu- ja laulupidu

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

FOTO: Laulu ja tantsupidu. AUTOR: Janek Jõgisaar

Tallinnas algas 30. juunil noorte laulu- ja tantsupidu.

Peo teema on „Püha on maa“. 

Osalejad näitavad austust Eesti keele, maa ja looduse vastu.

Sel aastal on laulu- ja tantsupidu loodushoidlik. 

Mis on sel korral peol teistmoodi?

Esimest korda pakutakse kõigile toitu nõudest,
mida saab mitu korda kasutada.
Nii tekib palju vähem prügi.

Pärast söömist tuleb viia toidunõud tagasi.
Nõusid võetakse vastu rohelistes telkides.
Tagasi toodud nõude eest makstakse 2 eurot.

Peol osaleb peaaegu 100 000 inimest. 
Nii paljudele inimestele korraga pole varem korduvalt kasutatavatest nõudest süüa pakutud.

Prügi tekkimist aitavad ära hoida:

  • Eesti Laulu- ja Tantsupeo Sihtasutus
  • Pandipakend ning
  • Tallinna linn.

Varem on korduvalt kasutatavate nõudega sööke ja jooke pakutud näiteks Maijooksul ja Brigitta festivalil. 
FOTO: Laulu ja tantsupidu. AUTOR: Janek Jõgisaar
FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Scroll to Top