Paku mesilastele juua

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Mesilased joovad vett. Pildistas Katrin Jõgisaar.

Praegu on palavad ilmad. 

Ka mesilased tahavad juua.

Mesilased vajavad vett,
et ellu jääda.

Pane mesilaste jaoks aeda mõni nõu,
mille sees on vesi. 

Et mesilastel oleks mugav juua,
pane veenõu kohale pulk
ja selle peale märg riie.

Märjaks riideks sobib näiteks mõni vana käterätik või T-särk. 

Nii teed mesilastele heateo.

Mesilased on taimedele vajalikud.

Kui mesilased lähevad vett jooma, 
ära neid segama või puutuma mine.

Las nad joovad rahulikult vett. 

Kui sa lähed mesilast katsuma,
võid saada nõelata. 

Ilusat suve! 

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Scroll to Top