Ära hüppa vette tundmatus kohas

Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Ära kunagi hüppa vette tundmatus kohas.
Foto: Pixabay

Vettehüpped tundmatus kohas on alati ohtlikud,
sest me ei tea, 
mis on vee all.

Tundmatus kohas vette hüpates võib ennast ohtlikult vigastada.

Vee all võib peituda mitmeid ohtusid:

  • vees võib olla kõrgemaid kive, pudeleid ja ohtlikke esemeid
  • ka kohas, mis kunagi ammu oli tuttav, võib põhi olla aastatega muutunud
  • kuuma ilmaga võib vee tase langeda

Õnnetul vettehüppel võivad olla väga tõsised tagajärjed.

Vaata videotest,
mis võib juhtuda, 
kui vales kohas vette hüpata.

FOTO Katrin Jõgisaar (230 × 230 px). ALLIKAS erakogu

Katrin Jõgisaar

Loo koostaja ja kujundaja
- lihtsaskeeles.ee peatoimetaja
- Arusaamise Agentuuri asutaja
- lihtsa keele asjatundja ja koolitaja

Lihtne keel

Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi lugemisega või arusaamisega.

Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.

Kui jagad meie artikleid,
aitad lihtsal keelel levida.
Palun jaga seda lugu! Aitäh!
Jälgi lihtsas keeles uudiseid!

Jälgi Arusaamise Agentuuri!

Add Your Heading Text Here

Scroll to Top