Kõik lood
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kuhu pöörduda vaimse tervise murega?
31. märts 2025
Konnade tõttu piiratakse Astangul liiklust
30. märts 2025
Kuidas vähendada prügi mahtu?
28. märts 2025
Aita luua Tallinna tulevikku!
25. märts 2025
Hoiame eesti keelt
14. märts 2025
Mida sa arvad Pelguranna trammi kohta?
5. märts 2025
Õpime tundma Euroopa Liidu raha
1. märts 2025
Roosikrantsi tänava pappel võetakse maha
27. veebr. 2025
Lihtne keel on lihtsustatud keel.
See on vajalik inimesele,
kellel on raskusi
lugemisega või arusaamisega.
Lihtne keel sobib ka lugejale,
kes saab aru keerulisest tekstist.
Kui jagad meie artikleid, aitad lihtsal keelel levida.
Kirjuta meile või saada uudis info@lihtsaskeeles.eeKõik lood
Siit leiad lihtsas keeles uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.
Kõik lood
Siit leiad lihtsas keeles
uudised ja artiklid,
mis aitavad eluga kursis olla.









